Особистий прийом клієнтів проводиться керівництвом Банку за попереднім записом за телефоном: +380 (44) 222 01 01 з Пн.-Чт. з 10.00 до 17.00.
Клієнт має право записатись на особистий прийом до посадової особи Банку відповідно до затвердженого графіку:
Прізвище, ім’я, по батькові, посада | Дні та години прийому |
---|---|
Голова Правління Банку, а у випадку відсутності - Заступник Голови Правління | Другий понеділок кожного місяця з 11:00 до 13:00. У випадку якщо день прийому припадає на не робочий день, день прийому переноситься на наступний робочий день. |
Запис на особистий прийом проводиться не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до такого прийому.
Особистий прийом проводиться за адресою: 04116, Київ, вул. Шолуденка 3, офіс 202
Порядок розгляду Банком звернень клієнтів