Комплаєнс
Сертифікат W-8BEN-E, що засвідчує кінцевого власника для цілей оподаткування США (FATCA)
Wolfsberg Group Correspondent Banking Due Diligence Questionnaire
Гаряча лінія Комплаєнс
З моменту створення АТ «БАНК АВАНГАРД» ми почали будувати міцні стосунки з нашими клієнтами через надання виняткових послуг та ведення бізнесу відповідно до найвищих етичних стандартів.
Наша відданість таким принципам, як спільна мета, відповідальна фінансова поведінка і лідерство, допомагає нам долати проблеми, з якими ми стикаємося, і підтримувати довіру наших клієнтів і контрагентів.
У нинішніх економічних умовах відповідальне та етичне ведення бізнесу є дуже важливим для захисту нашої репутації як Банку, що добросовісно веде бізнес, та збереження наших конкурентних переваг.
АТ «БАНК АВАНГАРД» високо цінує свою репутацію надійної та прозорої фінансової установи та усвідомлює, що клієнти й партнери Банку очікують чесного, справедливого і неупередженого виконання посадовими особами Банку своїх функціональних обов’язків. Довіра клієнтів ґрунтується на впевненості в тому, що всі послуги надаються з дотриманням основ професійної етики і виконуються згідно з найвищими стандартами якості. Із цією метою в Банку впроваджено систему управління комплаєнс-ризиками.
Якщо Вам відомі факти порушень Банком або працівником Банку законодавства України, неналежної поведінки наших працівників чи зловживання посадовим становищем, що може зашкодити інтересам Банку та його репутації, факти корупційних правопорушень (отримання чи провокація хабара, зловживання подарунками тощо) за участю працівників Банку, неправомірного розкриття банківської таємниці або конфіденційної інформації, а також про конфлікт інтересів з участю працівників Банку тощо, Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення на адресу: [email protected].
Кожне повідомлення обов’язково буде перевірено.
З Вашою допомогою ми зможемо поліпшити якість послуг та створити такі умови, за яких окремі інтереси посадових осіб Банку, їх ділові та інші зв’язки не зможуть скомпрометувати процедуру прийняття рішень та завдати шкоди репутації Банку.